Kizlar dün gece 2 den beri belimde bi agri var Bebek asagi indi hissedebiliyorum sürekli tuvalete gidiyorum agri hic gecmedi Bebek arada Baski yapiyor asagi dogru biraz migde bulantisi var arada bir Bebek kendini topluyor bir köseye Ama su yada nisan gelmedi ne oluyor sizce panik yapmalimiyim?