Naneliayran hiiiic endiselenmeyin, 2li ve 4lu testlerin %100 b dogrulugu yok. Ben ilk gebeligim oldugu icin birde dogum paketi kapsaminda oldugu icin yaptirdim. Testlerde riskli diyolar sonra hamilelik zehir oluyo bi doguruyosun saglikli bir bebek oluyo. Bir arkadasima down sendromlu demisler kiz helak etti kendini yazik gunah sonra dogumu oldu 2aylik bebegi simdi babasinin kopyasi 😂😂😂😂 helak olduguna m yanayim o kadae tasiyip hic annesine benzememesine m yanayim bilemedim 😂😂😂 ama dagnamicam başima gelmesin 😂😂