iki_prenses_annesi Evet artık erken doğum riskini atlatmış bulunuyoruz hadi sağlıcakla gelsin yavrularimiz . Daha bende sıfır belirti ne sancı ne ağrı bişey yok mide yanması dışında sizde durumlar nasıl kizlar 🌺🙌
Kerem_mom iki_prenses_annesi ben de şuan 35+5 im bebeğinizin hareketleri nasıl , daha mı yavaşladı yoksa hareketli mi
annesi_ iki_prenses_annesi Bugün tam 36.haftamdayım şikayetim yok bebeğin dışında kaburgaları mı kırıyo artık çok güçlü hissediyorum son 16 günüm kaldı sezeryan olucam 38.haftamda inşallah
Gamzee05 iki_prenses_annesi yarın 37 oluyorum ben de hicbir belirti yok bugünden itibaren hurma yemeye başlıycam yürüyüş yapsam iyi olacak ama sık tuvalete çıkma sorunu var yürüdükçe aşağıya baskı yapıyor ahh bir de o mide yanmaları var🤦🏼♀️
ilknurd_98 iki_prenses_annesi biz de bugün 37 oldukkk 🥰 ay doğum korkusu sardı gece rüyamda suyumun geldiğini görüyorum sürekli uyanıyorum bakıyorum yok 😂
iki_prenses_annesi Kerem_mom Valla canım şimdi nasıl diyeyim kafasına göre takılıyor 😁 gün içinde hareketli uzaninca hiçbir belirti vermiyor ama eskisi kadar hareketli değil sanırım yeri daraldı yaptığı hareketler de canımi yakıyor
iki_prenses_annesi annesi_ hadi bakalım hayırlısı olsun canım benim evet yerleri daraldığı için sanırım bende hareketlerini çok sert hissediyorum 🌺😁
Selver07 35+5 günlük 🌸 Aralıgın ilk haftası sezeryan olacak 2. Doğumum ve 1.5 aydır beni nefes darlığı mahvediyor bu 1 haftadır da göğüsümde baskı sertlik çok zor ya kızımda daha çok kilo aldığım halde yazın sıcağında böyle zorlanmadım 🥵
iki_prenses_annesi Selver07 doktoruna söyledin mi canım bu şikayetini ihmal etme bence çok geçmiş olsun 🌺🙌
iki_prenses_annesi Gamzee05 yürüyüş hiç yapmıyorum nerdeyse yaa hepten hantal oldum çıktım bende bebek sanırım aşağı inmeye niyeti yok inse midemiz rahatlar biraz ama nerde 😁 hayırlısı ile gelsinler 🌺
iki_prenses_annesi ilknurd_98 inanmayacaksın ama bende sürekli lavaboya gidince bakıyorum nisan geldi mi yada iç çamaşırı kontrol ediyorum hepten paranoyak oldum 😁🌺
Selver07 iki_prenses_annesi evet 29. Haftada gittim söyledim suyum fazla çıktı diyete başladım biraz rahatladım ama son 2.5 hafta kaldı biraz kaçırıp yiyiorum o yüzden bu ara fazla zorluyor ☺️