Pamuksekerim Son üç günüm kalmıştı 40 haftanın dolmasına iyi bi yürüyüş yapıp geleyim dedim eşimle çıktık epey yürüdük eve döndük akşam oldu bi belirti yoktu yattık uyuduk gece 2 gibi karnıma giren ağrılarla uyandim doğum sancılarıydı dakika tutmaya başladım 10 dk bir geliyordu sabahı bekledik kahvaltı yaptım dus aldım hastaneye gittik 2 3 cm acıklık vardı istersen eve geç siklasinca gel dedi ebe taman dedim eve gittik 12.5 'dan 1.5 kadar 5 dk da bir olmaya başladı tekrar gittik hastaneye 5 cm olmuş açıklık odaya aldılar ebeler geldi bilgilendirmeye birde bazı hareketler gösterdiler doğru nefes alıp vermeyi gösterdiler falan o arada sancılarım dayanılmayacak gibi değildi ilk doğumda suni alan biri olarak kendi sancılarımız daha güzelmiş onu anladım:)).. okunma hissi gelene kadar comel kalk hareketler yaptım sonrasında bi anda ıkınma hissi geldi panik yaptım hemen çatala geçtim ebeleri beklemeden 😁😁 dur sakin ol falan diyorlar mümkün değil ben ıkınmaya başladım geliyor du kızım 😍.. bir kaç ikinmayla dikişsiz bir şekilde 1 ağustos 16:05 de kızımı kucağıma aldım çok şükür.. rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin çok şükür şimdi evimizdeyiz darısı diğer bütün hamile annnelere olsun 😗
Sezen07 Pamuksekerim ya ne güzel saglicakla büyüt inşallah 🙏🌺 Allah bize de nasip etsin inşallah böle 🌺❤🌴
Lena Pamuksekerim Hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤗 Bizede Dua eder misiniz böyle kolay Doğum nasip olur inşallah 😇
Asrinbaby Pamuksekerim gözünüz aydın Bebeginiz kaç kilo doğdu? Ve dikişsiz olması için bi yöntem var mi? Benim doktorum zeytinyağı kullandığını söyledi ama benim ilk dogumum olacak bu biraz panik haldeyim. Ama doğum hikayemiz içimi açtı resmen.
Imraninannesi Pamuksekerim ay hayrli olsun😍😍 MasaAllah hem de dikissiz😍 kaç kilo doğdu acaba benim de hayalim dikissiz😇
Pamuksekerim Asrinbaby hiç bişey yapmadim sadece doğru ıkınmak gerekiyormus dikiş olmaması için 3300 gr doğdu 😊
zehracinar PamuksekerimHayırlı olsun,Rabbim evladınızı size bağışlasın inşallah🤗bişey sorucam o gün tahmini kaç km yürüdünüz birde yürüme dışında herhangi bişey yaptınız mı ?🤗
Pamuksekerim zehracinar bide evim 5. Katta asansör yok hergun mutlaka mecburi inip çıkıyordum onunda faydası olmuştur 😊
FiruzeH Pamuksekerim merhaba bende 39 haftamdayım gelsin istiyoruz artık hayırlısıyla hergün mü yürüdünüz ben yürümedim sadece evin için de olduğu kadar bugünden itibaren yürüyeceğim ınşallah 1 gün için de çok yürüyünce mi geldi sancılarınız
Pamuksekerim FiruzeH Bende pek yürüyüşe çıkmadım 2 yaşında kızım var onunla evde zaten yoruluyordum bide bahçeye iniyorduk..o gün eşim dedi yürü diye 😊 yürümenin etkisiyle mi geldi yoksa zaten o gece sancı baslayacakmiydi bilemiyorum 😉
FiruzeH Pamuksekerim nasip deyip bekliyoruz ozaman çok teşekkür ederim Allah analı babalı büyütsün bizede hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 😍
ilkgebelik Pamuksekerim Allah ım sağlıkla büyümeyi nasip etsin hayırlı evlat olsun İnşaAllah ne güzel bir Doğum darısı başımıza bizimde kordon dolanmış yarın kontrol var İnşaAllah çıkarmış olur bize de dua edin olur mu 😇🙏🙏