Esosunannesi_ Mylittlebabyyyy Komsum yaptı canisi cokkk memnun kaldı bende orayı düşünüyorum bakalım.
RaYaRY Bir yakınım Nergiz Kılıç a yaptırdı sezeryan ben baska sehirdeyim ama sanırım ona gidicem doğuma
gly_frkn Mylittlebabyyyy Canm ben oraya gidiyrm Saadet hanım.yarn randevum var senn için sorrm ben şuan çok memnunum ama.dogum.daha yapmdgm.icin bilmiyorum ama.cok.ovduler o hastaneyi başka sormak istedgn bisey varsa söyle ben soruym yarn kendi doktoruma
Mylittlebabyyyy gly_frkn Yaaa canimmm çok teşekkür ederim eş ve anne ziyaretçi kaabilir mi tek sorum bu canim çok sağol 🥰