36.haftamdayım ıkı gündür agrım var bugun sancılarım tavan yaptı durdurmaya çalıstılar ama hep arttı acılmam ve suyum yok agrılar böyle olursa sezeryan ihtimali var doğum sancısı çekiyorum ıkı gündür eve gidiyorum serumla hafifledi diye geri geliyorum ağrılarla bu haftada doğum yapan var mı ? Sizce sezeryanı onaylamalı mıyım hep aynı agrılarım bı cozumleri yok durmuyor ağrım