Kizlar ilk kızımı 35 haftalik dogum yaptigim icin karnimda bir tane cizik yoktu 35in ortalarinda bu kizimda 2 cizgi vardi karnimda suan kasıktan göbek deligime kadar doldu 37+lardayim daha ilerler mi acaba doguma az kaldı ama resmen yırtıldığını hissediyorum 🙄