Kbra_fth1 Çok şükür hanımlar miniğime kavuştum bende 🥳 sezeryan doğum oldu merak ettiğiniz şey varsa cevaplaya bilirim 🌺
cananada Kbra_fth1 bende 36.haftamdayım sancımlarımı durduramıyolar galiba bende sezeryan olcam öğlen korkulcak bişey mi allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun bebeğiniz
Anne8484 @“Kbra_fth1”#p18764007oncelikle bebeğine sağlık versin Allahım, Allah analı babalı büyütsün..spinal mi oldun canım, anlatır mısın, çok agri oldu mu hissettin mi veya sonrasında başın agridi mi??Benim de son 30 gün stresliyim