nefizemoustafa jel dedin kafam karıştı nişan olda her sildiğinde gelmez bide genelde kahve rengi sümüksü olur bazılarındada pembe ama jel deyince bak benim suyum geldi peşinden jel gibi parçalar geldi renksiz şeffaf şekilde sen bir doktorunla görüş fark etmeden suyun geliyorsa bebeğim suyu biter fark etmezsin bazıları su sızıntısı oluyor akıntı diye üzerine düşmüyor sen en doğru bilgiyi doktorundan alırsın canın vaktin gelmiş çünkü