Ya ben de günde bir paket bitirenlerdendim pakette son dalı görmek ve yedeğimin olmaması panikletir ve strese sokardı beni 4. Haftamda öğrendim birden bıraktım şükür şimdi ara ara canım çekse de içenin yanında bile durmuyorum, emzirirken biz ne yiyip içiyorsak direkt süt ile birlikte çocuğumuza geçiyormuş üşütmek gaz olarak, stres üzüntü gerginlik olarak bebeğimize aktarılıyormuş. Ben mecbur doğurduktan sonra da içmeyeceğim zaten 7 ay olmuş içmeyeli, ne yalan söyleyeyim çocuğum olmasaydı bırakamazdım. Bırakmamın ilk 3-4 haftası sıkıntılıydı ama sonra yeni yeni rutinler oluşuyor, beyin bu sefer onlara alışıyor ki eşim hala içer yani hep bi hatırlatıcı olarak durur yanımda. Bazen emzirmem de bittikten sonra belki eşimle karşılıklı bir kahve eşliğinde bir tane içerim diye düşünüyorum ama o zamana da kim öle kim kala 😅😅 hamilelikte bırakarak verdiğiniz doğru kararı göz önünde bulundurarak, bebeğiniz doğduktan sonra da siz en iyi kararını verirsiniz zaten 😊