biroglanannesii Yarım saattir kasık ve belime ağrı saplanıyor. Kasıklarım ara ara ağrırdı ama ilk defa böyle uzun sürdü . 25+6 haftalık hamileyim. Normal mi sizce yaa korkmaya başladım. Regl dönemimde yaşardım bu sancıyı sonra hemen kanamam başlardı
Ozlem2904 biroglanannesii 20.haftadn sonra yalanci sancilar yokluyo, en son 2 saat once yzmissiniz gecti mi agrilariniz?
biroglanannesii Ozlem2904 Hafiften ağrım var hala sanki regl olacakmışım sökülecekmişte sökülemiyormuş gibi 😞
cennetkokulum_ biroglanannesii canım bence sen bir muayeneye git mutlaka normal değil çünkü bi git baksınlar inşallah kötü birşey yoktur bize de haber ver lütfen
biroglanannesii cennetkokulum_ Ya çok şükür bebeğim hareketli . İdrar yolu Enfeksiyon ağrısı da olabilir :/ Gidicem gibi ama 😞
cennetkokulum_ biroglanannesii gidicem gibi deme canım git lütfen enfeksiyon da olsa dikkat edilmesi ve mutlaka doktora başvurulması gerekiyor geçmiş olsun bizi bilgilendirmeyi unutmayın lütfen