ay-se canım 2019 aralık ayında sezeryan oldum, şimdide tekrar hamileyim. İlk doğumumda hastaneden çıkana kadar zaten görmemiştim nasıl olduğunu ama hastaneden çıkarken dikişlerin üzerinden şeffaf bant gibi birşeyi çıkarttılar(canım yanmadı) daha sonra tamamen açıktı, zaten ilk günlerde kanaman yoğun olduğu için bez kullanıyorsunuz külot bezlerden onun bitiş noktası bayağı yüksekte kalıyor yani senin dikişlerini etkilemiyor. Yani ben eve geldiğimde aynadan baktığımda kötü bir görüntü yoktu. 4. Gün banyo yapabilirsiniz demişlerdi o günde banyoya girdim korka korka aman su değerse acıyacak diye ama boşuna korkmuşum alakası yokmuş onda bile acımıyor