Benim çocuğum göz göre ölüme sürüklendi .. en son 37 haftada 3. 500 kilosu var denip hep iri bebek tabiri kullanan doktorumuz 4 gün sonra 4 kilo üzeri doğacağını hesap edememesi ,sancılarım başlayıp hastaneye gittiğimde bebeğimin kakasını yuttuğunu anladıkları halde inatla normal doğuma diretmeleri beni doğru yönlendirmemeleri , benim ve bebeğimin kilolu olması , normal doğumda doğum başladığı sırada epidural almamı tavsiye eden doktorumun tansiyon hastası olduğumu bildiği halde yan etkilerini düşünmeden epidural olmamı istemesi , neden yan etki yaptığı malesef ki açıklamadılar. fazla epidural verdiklerini doğumda konuşup dışarda kabul etmedikleri doğumda tamamen hareketsiz kaldığım tam epidural yapılmış gibi olup doğumumun tüm seyrini bozdular hareket etmekten aciz bir insanı normal doğurtmaya çalışmak ? .. tamamen felçli gibi olduğum halde sancı odasında müdahaleler sırasında kollarım dışında hareket ettirebildiğim hiçbir yerim yoktu ona rağmen beni kaldırıp tekerlekli sandalyeye kendim binilceğimi düşünüp tutmayan ayaklarımla sedyeden kaldırıldığım gibi yere düşürüldüm .. onların uğraşlarıyla doğum odasına götürelemediğim için eşimi çağırmalarında ısrarcı olmasam hala sancı odasında doğurtturulmaya çalışılcaktım . Israrlarım sonucu eşimi çağırıp eşimin beni kaldırıp tekerlekli sandalyeye koyup doğum odasına götürmesi ve zorla bastıra bastıra doğurtturulmaya çalışmam .. sezaryana alınabilirdim bunlara rağmen beni sezaryana almadılar , hiçbir tedbir alınmadığı için bebeğimin hayatını riske attılar . Bebeğim oksijensiz kaldı bilinçsiz doğdu 1 dakikalık kalp masajı ile hayata döndü.. ve zorla doğurttulduğu için kolu felç oldu , şuan 1,5 yaşında kolunu ve elini kısmi kullanabiliyor . 1 hafta hipotermi gibi tedavilerle yoğun bakımda kaldı. 6 aylıkken ameliyat oldu ve önümüz de olmamız gereken daha 2 belki de daha fazla ameliyatımız var …