Aysenurtsr ilknur53 cikmasi lazim. https://www.turkiye.gov.tr/aile-ve-sosyal-politikalar-dogum-yardimi-basvuru-sonucu-sorgulama
Emreninannesi adm şöyle ki doğum parası doğum yaptıktan sonra anne yada babanın doğum belgesi ile yanlış değilsem sosyal hizmetler e gidip doğum yardımı parası talebinde bulunuyor.. 300₺ doğum yapan her anne alabiliyor
Aysegul98 Ben 36 ma girdim bugün hala çalışıyorum işim ağır olmadığı için doktordan çalışabilirlik raporu alıyosn 37 ci hafta da kesinlikle sonlanması gerekiyor ama.
ebr sarya21 suan dha dogurmadim dogurdukdan sonra nereye basvurmak gereliyor ilk cocugum olcak Allah Nasip Ederse
Zeynepreyyan ebr evet canlı doğum olması şartı var . Sağlıkla gelsin inşallah. Bebeğin kimliği senin kimliğin ve doğum belgesi gerekli başvuru için . Hastanede çıkış yaparken size belge verecekler orda bilgi verirler
Zeynepreyyan ebr ben çalışmıyorum doğum parası benim adıma yattı pttye . Çalışıp çalışmamak sorun değil