Merhaba kız kardeşlerim.
Ben 13+4 haftalık bir gebeyim.
Hepimizin bu süreçte önemsediği şeylerden birinin donanımlı bir hastane ve iyi bir doktor bulmak olduğunu düşünüyorum.
Sizden ricam da Pendik-Tuzla bölgesinde gerçekten güvendiğiniz ve önerebileceğiniz doktor ve hastane isimlerini bu başlığın altına yazmanızdır. Hatta muayene ve biliyorsanız doğum ücretlerini de yazarsanız şahane olur.
Allah hepimize gebelik sürecimizi keyifli geçirmemizi, bebeklerimizi sağlıklı ve huzurlu bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin.
Sevgiler.