Malesef en az 38 haftalik olmayan her bebek kuveze giriyor çünkü bebek son 3 ay alıyor kiloyu gelişimi ilk bebeğim 38+4 te doğdu kuveze girmedi solunumu gelişmişti çünkü 2. Gebelik 36+4 te oldu solunum sıkıntısı sebebiyle 10 gün kuvezde kaldı oyuzden doktorlar hep 38 hafta öncesi doğumu erken olarak görüyor bir yandan iyi aslında sarılık içinde tadavi uygulanıyor rahatlikla orda atlatiyor hayirlisi olsun saglikla kucagina al insallah 🙏🙏