Evet arkadaşlar öncelikle burayı bunları yazmak açıkçası anca frsat bulduk diyelim..
Ben kızımı 5 eylül gibi kucagıma almak istedik yukardaydı hep kızım dr son ana kadar bekleyelim dedi hiç dönmedi tam 38 haftaya girdik.. 28.08.2021 gece saat 1 bucuk gibi bu arada dr izine çıktı 4 dönüyor 5 doğuma alıcaktı hatta saat vs herşey hazırdı..
Herneyse medilife beylikdüzünde dr günay hanımdı izindeydi gece bir agrıyla başladım belimde igneler batıyor saga dön sola dön çok farklı bir agrı ilk defa bu agrıyı yaşadım biraz korktum açıkcası baktım geçmiyor ve artıyor eşimle hemen hastameye gittik ama 1 saat çektim agrıyı geçer vs diye duşa girmek istedim açıkçası gözüm kesmedi anladım dedimki damla sen doğuma giriceksib bugun hemendr gittik saat 3 gibi dr halil hoca vardı nöbetçi dr ultrosanla bakaım dedi ama ben kıvranıyorum.. dediki bu mesane çıkışlı hemen sezaryana alalım ben tabi şarıl şarıl kimse yok yanımda eşimden başka korktum ama heycanda ar epidural belden aşşa işteeee o an dan sonra başlıyor yatış işlemleri testler vs kalp atışı hızlandı hemen 10 dk aldılar beni .. belde iğne olayı kızlar acımıyor bunu diyim sakın korkmayın … acı sinek acısı ama ben o anda kötü oldum igneden sonra korktum bende panik atak var biraz agrı yok hissetmşiyorsun ama işte o an konuşmlar iyice gerildim dedimki beni hemen uyutun hemen dedim dr diyorki sakin ol bak çıkıyor yok dedim uyutun ben hissediyorum oysaki sıfır his🤣 neyse dediki ama çıkıyor yok dedim sakın uyutun ben kötüyüm vs uyuttular ben uyudum kızım Eylül alâ çıkmış 6 saniyeyle uyandım bitmiş ameliyat sükür sorunsuz dr çok iyidi .. hemen sordum kızım nasıl herşey yolunda dedi ben allaha sükür dedim bitti🤩 sonra 5 saat uyuşukluk ayagımda dr söyledi bizim kız mesane çıkışlı oluyordu ayakları hafif içe doğruydu çok korktum dr çok baskı yapmış geçer dedi geçti evet sonra kızlar size tek ama tek söyleyecegim en önemli sey şu. Sakın kendinizi salmayın sakın doğumun gecesi sabaha karşı 4:20 de doğdu kızım akşamı ben yürüdüm . Ve canım acıya acıya yürüdüm çünkü ne kadar erken hareket okadar iyi doğdu şükür simdi 2 buçuk aylık olduk burun tıkanıklıgı vs ugrasıyoruz tatlı işler 🤩 hamile olan arkadaşlarıma sesleniyorum bi an doğsun artıkkkk diyr kendimi yedim yedim bitirdim ama doğduktan sonra hayatınız tamamen değişiyor o yüzden hamileliğin her dakikasını çok güzel geçirin bana diyrlardı umursamazdım ama doğruymuş bolca gezin sabahları yürüyün egerki bebegimin başı alt tarafta olsaymış doğumum oluyormuş hep yürüdüm kızlar sabahları özellikle sorusu olanları cevaplarımm hepinizi öptümmmmm😘😘😘