Selam arkadaşlar geçen hasta forum açmıştım İstanbul Göztepe Süleyman Yalçın şehir hastanesinde doktor Ahmet Yavuz’u tanıyan varmı diye ? Cevap alamadım. Ben kendisine tavsiye üzerine gittim ve çok memnun kaldım insan gibi insan çok tatlı Güler yüzlü ve başarılı bir doktor. Kendisine normal muayene randevusu alıp gittim 11 haftalığım ve ben söylemeden 2li tarama testimi yaptı. 2 Li tarama testi için randevu alamazken böyle bir hizmet verdiği için kendisine teşekkürlerimi ilettim. Buradan haftasına uygun arkadaşlar muayene randevusu alıp benim adımı verdiklerinde 2 Li tarama testlerini yapacak. İsteyen olursa yardımcı olurum .