Eusluu nvn-mutlu 36+2 de en son gittim kilosu 2826 gr çıktı haftasına göre normal gidiyor dedi doktor
nvn-mutlu Aselkbt maşallah canım ❤️🧿 Benimde bugün kontrolüm vardı 2550 gr az mı bilemedim 🥺aslında düzenli besleniyorum sağlıklı şeylerde tüketiyorum ama 🤷♀️
SgeceC nvn-mutlu benimde 2600 Gr, burda arkadaşlar kaşar,ceviz,muz yazmışlardı hep kilo için ama kimi çocuk ne yapsan tombiş olmuyor yapısı müsait değilse yoksa benim şuan o yediklerimle 4 kilo olması lazımdı 😂
Aselkbt nvn-mutlu benim iki hafta önden gidiyor ama normal ama doğuma kadar dört kiloyu aşarsa sezeryani düşünürüz dedi o yüzden kilosunun çok olması da iyi değil bir yerde 😀 doktorun normal diyorsa çok da takılma kiloya bence
nvn-mutlu SgeceC maşallah canım 🧿 Haklısın bende çok dikkat etmeye çalışıyorum ama 🤷♀️ anca bebiş bu kadar oldu gerçi çok şükür gayet sağlıklı ama diğer bebeklerin kilosunu duyunca insan bir 🤔 düşünüyor
Eusluu nvn-mutlu seninkinde çokta minik değil ayrıca asıl kiloyu son ay alcak sıkıntı etme belki benimki son ay 400 gr alcak seninki 600 gr alcak onu bilemeyiz ya sağlıklı olsunda biraz zayıf olsada dert değil hiç takma yeterki sağlıkları yerinde olsun
nvn-mutlu Aselkbt evet canım haklısın bugündü kontrolüm doktor normal dedi ama buradaki kiloları okuyunca insan bir düşünüyor 🤔 yada kuruntu yapıyorum 🤣 bilemedim
Cemilef92 Aselkbt Ben de 35+3 te gitmiştim 2940 gramdı bebeğim, doktor gayet normal dedi ve gelişimi haftasıyla uyumlu dedi, şimdi tam 37 haftalığız, önümüzdeki salı kontrolüm var, size sezaryen için gün verdi mi acaba doktorunuz ?
Momlife1 nvn-mutlu 37+3te dün gittim 3400 olmuş gelmeyede hiç niyeti yokmuş 😅ablası gibi olacak tontişko