Cero-19 Sade soda oldukça faydalı,ağırlarınızı kramplarınızı azaltır,midenizi rahatlatlar,magnezyum ve kalsiyum açısından zengin olduğu için de bebeğe fayda sağlar. (Siz yine de doktorunuza danışın)benim doktorum günde bir kere önermişti
Deletedmom154 Cero-19 doktoruma yarin danisabilirim..4 gündür mide ağrım vardi gunde 1 kere olmak üzere 2 gündür tüketiyorum
Deletedmom154 okuyor hamileliğimden once vardı eksikliğim ozamanlar iciyordum buara bebege zarar olur diyr çoğu şeyi bıraktım