Derya91 Kızlar merhaba ben 2 devlet hastanesinde kan aldırdım biri 12,74.çıktı Diğer hastane 10,99 çıktı doktor usg baktı üstten küçücük var gibi dedi kan sonucu 10,99 diyince korkucak bisey yok diyip 10 gün sonra çağırdı aklım karıştı sizde de oldu mu böyle biseyler
Bskrt Derya91 benmde aynı hastaanede 4000den 29000e çıkınca yanlışlık var sanıp, başka hastanede yaptırmştm yine aynısı çıkmıştı
Ezgi14 Derya91 laboratuvarda kullanilan malzemeden tutun hava ya kadar her sey farkli oldugu icin sonuc farkli çıkabilir. Takip yapacaksanız hep ayni hastane de verin
Meyland Derya91 hataneden hastaneye farklılık gösterir canım. İki günde bir aynı hastanede kan vererek takip edin. İki günde bir ikiye katlamalı. Ama bir problem olsa doktorunuz söylerdi zaten. İçinizi ferah tutun. Hayırlısı olur inşallah🙏🏻🙏🏻
Derya91 Ezgi14 2 hastane denedim ilkinde hep yükseldi başka Bi yerde ilk kez yaptırınca dusuk çıkınca şaşırdım
Meyland Derya91 olur canım Allahın izniyle. Sen 2 günde bir ölç aynı yerde ikiye katlıyomu takip et. Hep 10 larda demeni anlamadım ama ikili sayılar demek istedin sanırım. Hakkında hayırlısı olsun🙏🏻
Bskrt Derya91 5 günde 29.000 olmuştu Başka hastanede aynı gğn yine baktırdm yine 29000 çıktı Benm biraz fazlaydı nedense hcg
Since25 Derya91 canim cok gecmis olsun hic uzulme bende yaptim 2 ay once 9 haftalikti hakkinda hayirlisi buymuş demekki allah seni tekrar sevindirir morelini yuksek tut 🙏❤️
Meyland Derya91 Çok geçmiş olsun canım. Üzülme demek isterim ama yapamayacaksın biliyorum insanın elinde olmuyor. Allah herşeyin en iyisini,en doğrusunu bilir. İnşallah hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin sana ve isteyen herkese🙏🏻
Since25 Canim benimkisi asilamayla olmustu dustu , simdi tekrardan asilama yaptirdim 5 gun sonra sonuc alicam 🙏 ama kalbini gonlunu ferah tut cunku dusukten sonra hemen hamile kalan bicok arkadasim var insallah sende birdahaki ay tekrar seviniceksin 🙏