Zlyhky yaseminc canm uyuşukluk geçtikten sonra daha emer be ne bugün sezaryen oldum uyuşukluk geçince daha rahat emdi ötek i türlü yattığın yerden olmuyor
Melek__81 yaseminc emmiyor diye vazgeçme sakın sürekli çabala zamanla alışır inşallah canım bide canını sıkıp kendini strese sokma çocuk hissediyor ve etkileniyr