MMmerve_ benim ilk sezeryan çok ağrılı ve acılı gecti çığlık çığlığa Allah Allah diye inliyordum. Hareket edemiyor titriyordum o yüzden ben de çok korkuyorum 2 ay var doğuma sureklı dua ediyorum ağrısız acısız kolay bi doğum olsun sonrasında çabuk toparlanayım diye. İnancım da bu yönde sizlerde hep iyiyi düşünün Allah yardım etsin bizlere 🤲🏼