Kızlar pazar gününden beri açtığım 3. Post pazar sabahı nişanımın gelmesiyle sancım başlamıştı o gün doktoruma yazmıştım eğer artarsa sancın gel demişti sancım 6 dakikaya bir düştü dün gittim açılman 2 cm çocuk doğum pozisyonunda değil son ana kadar beklicez dedi ben ama ölüyorum sancıdan dün gece sancılarım iyice arttı sabah6da suyum patladı 7 gibi geldim açılmam 5 cm olmuştu epidural yapıldı ama çok bi etkisini hissedemedim sancım arttıkça bebek kupkuru kaldı 8 cme kadar açıldım ama bebek plesantadan ayrıldı aşağı ineceğine tam yukarı çıktı ve doktor bebeği kaybediyoruz hemen sezeryana alıcam seni dedi 12 buçuk gibi sezeryanım yapıldı
Çok şükür şuan ikimizde iyiyiz ama ikimizde çok hırpalandık bebek de küvezde kaldı akşam 9 gibi verdiler gerçekten anne olmak çok güzel ama benim hamileliğim zaten hep bulantılarla geçti doğumum da ekstra zordu iki doğumu da yaşadım anlicağınız rabbim sizlerinkini rahat etsin inşallah ❤️