Kbra240 Ay bi heyecan sardı beni görünce 34 haftalık olduk oğlumla 💙 ya ben sabırsız biriyim o butona basinca noluyor kizlar basasim geldi şu an 🤣🤣
Toprak_hira59 Kbra240 34 haftadan beri bendede var o buton 36 olduk elim oraya gidip gidip geri geliyor bende geri gelemezsem die korkuyorum 🤣🤣
Kbra240 yigitege_annesi bende erken geldi gibi hissettim herkese mi 34 de geliyor 🤔 size gelmemiş burdan sorun isterseniz bilgisi olan birine ya basınca noluyor onu merak ettim çok sabırsız biriyim bassam mi diye düşünüyorum 🤣
Kbra240 DenizveKumsal aa siz 3 hafta büyüksünüz bizden bide bence burda ilgili birilerine sorun gelincede heyecan sardı sanki yarın dogurucakmisim gibi 🤣
Kbra240 yigitege_annesi basınca ya geri gelemezsem buraya kids mi ne varmış oraya atıyormuş sanırım Bi anne öyle demişti geri geliniyomu buraya 🤣🤣
DenizveKumsal Kbra240 birileri bu konu hakkında post açmıştı iPhone telefonlarda 38. Haftada geliyor diye demekki 38 i beklicez buton için 🙄☺️
yigitege_annesi Kbra240 😂😂🤭elleme bacım bebek gelmeden doğum anında unutma aklında bulunaun o butona bas 🤭😂😂
Kbra240 yigitege_annesi hahaha doğduğu an diyicem hemşirelere telefonumu verin butona basmam lazımm 🤣🤣
Kbra240 yigitege_annesi canım bastım yanlış alarm butonu var bide kimse geçiş butonu var yanlış alarma bastım oh be merakım gitti 🤣🤣🤣
yigitege_annesi Kbra240 😂😂bende şimdi rahatça uyuyabilirim buton gelsin bide ben basayım aklımda kalmasın neleri kafama takıyroum ya😂😂🤭 iyi gecler cnm🌸🌸💜💜