Ay_parcasi Güzel anneler Perşembe günü epidural SEZERYAN olacağım dualarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum ilki genel olmuştu.heyecan stres korku sardı beni.bel ve baş ağrısı kalmaması için ne yapmalıyım 😣
Eymen_Enis_Ser Ay_parcasi Rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah 🥰🤲bol su ve nescafe iç
Kubra2401 Ay_parcasi Canım benim ilk doğumum tavsiye veremem ama inşallah sağlıkla kucağına alırsın yavrunu. Sen de oda sağlıklı bir şekilde evinize dönersiniz🤲
Ay_parcasi Yanıma bol Nescafe bitter çikolata alıyorum birde su tabiki ama epidural de çok heyecanlanirsam diye korkuyorum rabbim sağlıkla bebeğime kavuşmayı nasip etsin 🤲 tek duam bütün hamileleri yavrusuna sağlıkla kavuştursun çok duygusalim😭
Ay_parcasi Deniz59 aynen bol bol yürüyüp su icicem kimisi çok korkutuyor bel ağrısı baş ağrısı kalıyor diye 😔