ZorYollardanAsipGelenim Son adet tarihine gore mi veriliyo yoksa bebegin gelisimine gore mi veriliyo arkadaslar? Benim bebegim daha ilk aylardan beri 1 hafta onde. Doktorda ona gore gelisimi hakkinda bilgi veriyodu. Ama gun olayina gelirsek nasil olur ki
Eymen_Enis_Ser ZorYollardanAsipGelenim giren cuma günü gün verecek doktorum aralığın ilk haftası kısmetse ikinci sezeryan bilmym neye göre vericek günü 🤷♀️
Neslihancaglar Benim doktorum son adet tarihime göre verdi 25 Kasım’da nasipse ama bebeğin gelişimini de göz ardı etmiyorlar, mesela iri bebekse daha erkene çekebilirler. Ama genel olarak 38/38+6 içinde yapıyorlar