krgcglnr Henüz 4+5 deyim iki gündür ara ara karnımın üst kısmında ve alt kısmında sancılar hissediyorum ara ara vuruyor acaba önemli birseymidir ?
Kartanesi Hamileliğin başında cok normal bu,ama şiddeti artarsa,lekelenme gibi şeyler yaşarsanız (Allah korusun) doktora gidin
krgcglnr Kartanesi yok çok şükür öyle birsey olmadı ama iki büklüm bırakıyor umarım uzun sürmez sancılar
Erkanur krgcglnr yürüyüşler iyi gelmişti bana ben de daha çok yeniyim ve aynı senn gbi karnımın alt kısmnda ani sancılarla kıvranydm dinşennce yada pozisyonumu degştrnce geçyrdu akşamlarıda yürümek rahatlatmştı sonrada geçti zaten