Asl-12 ben acilde ogrenmıstım sonrasında bana kadın doguma gıdın dedıler bız ozele gıttık cunku devlette rabdevu yoktu eger rabdevu bulursanız cok guzel olur , ozelde ıkı kere betamıza baktı cok erkendı gıttıgımızde sızın gıbı 1 aylık gıbıdı kese olusmadan once gıttıgımızden beta ıkı gune katlanmıs mı yoksa dıs gebelık mı falan ona baktı sukurler olsun betamız yukseldı suan 16 haftalığımızdayız sızede saglıklı gunler dılerım gönlunuzce guzel gecsın