Merhaba herkese, ilk doğumunda 40 ya da 41.haftalara kadar bekleyip de 2.doğumu daha erken yani 36, 37, 38. Haftalarda olan var mı merak ediyorum? Benim ilkinde 41.hafta gelmeyince mecburi sezeryan idi. Şimdi de Dr 39 civarı alırız diyor. Acaba daha erken kendisi gelir mi diye merak içimdeyim