Ben genel oldum genelde hemen uyanmassin dediler ama ben ameliyathaneden uyanik sekilde gittim :) tabiki epiduralde belden asagisi hissedilmedigi icin agri 3 4 saat otelenio ama genelde hemen hissediosun. . Bol bol yuruceksin merdiven inip cikacaksin.. sonra iste eve geldiginde belli bi sure sirt ustu uyuyosun bole hafif oturur tarzda saga sola donemiosn ama korse takinca biraz daha rahatlamistim ben. Simdi 2.ye hanileuim herkes epidural ol dioo ama ben yine genel olcam:)