Merhaba arkadaşlar
Ben ilk dozumu oldum bir sıkıntı yaşamadık şükür. Şu an 23 haftaligim yarın 2. doz biontech asım var. Olan arkadaşlar var mı acaba benim gibi ? Bir yan etkisi olur mu merak ediyorum aslında. Kimi Dr olun diyor kimisi olmayın çok muallakta kaldım .