Gizemcetinn Veee an itibariyle bebiş doğdu butonu gelmiş bulunmaktadır Allahm kavuşmamız resmen az kaldı minikkuşumla❤️❤️
yigitege_annesi Gizemcetinn kaç haftalıkken geldi😂34 +1im hala gözüm o butonda gelmedi nemnz gelir heves etm😛
Gizemcetinn yigitege_annesi 34. Haftayım 34 te geliyor bebek fotosunun olduğu sayfanın en altında 😊 bir daha bak istersen
yigitege_annesi Gizemcetinn gelmemeiş yoğğğ☹️ ayrımcılık yapılıyor 😂o butona bebek doğunca mı basıyoruz şimdi basarsak nolır
Belacivciv Gizemcetinn Happy kids uygulamasına yönlendiriyor bildiğim kadarıyla 😂 Bana da 34. haftaya girince çıktı🐣
Neslisss123 34+4 banada geldi buton.30 dan sonrasi cidden daha hizli geciyormus. Bakalım bebisler ne zaman gelecek🤭
Gizemcetinn Neslisss123 ay hızlı mı geçiyor 30 dan sonra bana durdu hayat sanki çok ağrılarım var çoook 😂
Neslisss123 Gizemcetinn vallahi 30a kadar cok yavasti her sey şuan yetisemiyorum ben hizina🤭 Bir aya kalmadan dogurcam nerdeyse inanmasi guc 😁