Duygu19031903 34 haftaligim kanamam odlu bugün ama bildiğiniz adet kanaması acilmam ve sancım yok sizce doğum.olurmu yoksa bı lac hafta daha dayanırım? Önceki dogumumda 32 haftada oldu
Black-34 Duygu19031903 32 haftalık sağlıklı mı acaba yaşıyor değil mi inşallah merak ettim de bende bu haftadayım bazen sancım oluyor
Duygu19031903 Black-34 yaşıyor evet şuan 2 yaşında 21 gün kuvezde kaldı hiçbir sorunumuz yok. Doktora gittim tabiki avilmam.sancim yok kanamam dün den beri kahverengi leke şeklinde evde yatıyorum sürekli progestan kullaniyorum
Duygu19031903 gozdekrks Ama Nisan değil canım doktor damarın çatlamış olabilir dedi serklajliyim bide baktılar acilmam yok sancı da.yok