isilbydr Kizlar 13+2 olduk. Aşırı şişkinlik yaşıyorum karnım geriliyor patlicakmis gibi hissediyorum. Bu zamanlarda boyle olan var mı ? Ya da 2. Trimester gecisle bu süreç hep böyle mi ilerliyecek ?
isilbydr aysnrsvs Evim aşırı sicak hatta bu yüzden arada çorap bile giymiyorum. Hemen o arada usutuyor muyum anlamadım ki. Patlıcak gibi karnım normal hayatımda bu kadar gerildigini hiç hatırlamıyorum
semakulekci isilbydr yediğiniz yiyeceklere dikkat edin gaz yapıcı olmamasına ve hızlı yemeyin mümkün olduğunca yavaş tüketmeye çalışın hızlı yemek gaz oluşumunu çok etkiliyor