Resim yükleyemedim yardımcı olur musunuz
Kbrazcan Google den hızlı resiö yaz kopyala yapıştır
Kbrazcan sizin 8 aylık kızınız var dimi
Duy_gu
https://www.hizliresim.com/ buradan yapabilirsin
Funday35
Kbrazcan pozitif 👍 hayırlı olsun
Kbrazcan Gebelik var hayırlısı olsun cnm 🥰
Kbrazcan gözünüz aydın, Rabbım kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla inşallah.. 🥰
Kbrazcan inşallah yanılmaz ve gebesin dir hayırlı olsun hemen kan testi ver kuzum
aysnrsvs ay inanamıyorum 🤭 oysa 2. Hatta 3. Gebelik olacak ama neden inanamadım
Kbrazcan ikinci de olsa heyecanlanıyor insan ☺️
Funday35 çok teşekkür ederim sağolun 🥰
Nurgulvrl_ amin İnşAllah çok sağolun 🥰
Duy_gu test yaptırdım 57 çıkmış 10 gün geçmişti düşük değil mi
Kbrazcan geç dollenmedir belki canım gönlünü ferah tut güzel olur inşallah
Kbrazcan bende 10 çıkmıştı. Sizin yine iyi😄
guzelbebegimmmmm hayır 🤭
Kbrazcan pardon karıştırdım o zaman ☺️