Busss61 Merhaba kızlar ben 7. Haftadayım ve bulantı falan hiç yok şükür, acaba daha erken olduğu için mi yok yoksa hiç mi olmayacak?
Asyaveannesi36 Busss61 benim ilk zaman hiç olmadı 30da oldu 🤦🏻♀️ Bu durum kişiden kişiye değişen bir durum malesef
MerveeD Busss61 7. Hafta da basladı 9 ve 10. Haftam feci kötü gectı 13+6 olduk bugun ve prilam Dr ıcmeye devam edıyorum her sabah mide bulantısı ıle uyanıyorum ama eskisi kadar degıl bazı kısılerde olmayabiliyor belkı sizde de olmucak olacak dıye beklemeyin umarım olmaz
isilbydr Busss61 Ne mutlu sana ben 7. Hafta gibi başladım hala çekiyorum. İnan benim için çok şanslısın. Ben çok ağır geçirdim 13. Hafta içindeyim hala daha ilaçla gün içinde 3-4 saat hafif bulantı ile işimi gücümü yapabiliyorum
Portakaldavitaminn Busss61 Benimde 8. Haftada başlamıştı inan hiç merak edilecek birşey değil umarım yaşamazsın bulantı resmen hayattan soguyorsun Öle diyim.sana
Ecetiryaki Ben şuan 10.haftaya giriyorum 6.haftadan beri özellikle sabahları yoğun bir şekilde bulantım var hatta uyurken başlıyor.
Bsr-12 Ecetiryaki benmde 8.hafta oldu beni hastalikli gibi dolastiriyor ya bisey yemm lazim yada soda icmm lazim
Merhabayenianne Busss61 valla canım benim 8 haftada başladı 11 haftaya kadar devam etti sonra bi anda kesildi 🤲🏻☺️
Nurgulvrl_ Busss61 canım inşallah hiç olmasın rahat keyifli bi hamilelik geçir. Benim 6 haftam olmadan başlamıştı 18. Haftaya kadar devam etti sonra kesinlir gibi oldu derken 28.haftaya geldim hala ara ara kusmalarım oluyo
Eslemkusun_annesi Busss61 kişiye göre değişir cnm. Allaha şükür benim için olmadı 34+3 haftalık olduk daha yeni yeni mide yanması başladı
Zynp44 Bsr-12 kusuyodum hatta hastanelik oluyordum diyebilirim berbat günlerdi inşallah bir daha gelmez ne bulantısı ne kusması umarım size de hiiiç olmaz daha kötüsü yok heralde bu süreçte