Baharhafiz Kizlar ne yapabilirim persembe günü randevum var sizce doktor 1 hafta daha bekle dermi bi türlü sancida gelmiyor bebekte dogmuyor :(
Sevgi6127 Baharhafiz benimde gelmedi 12den sonra 40+4 oluyorum devlet hastanesi cumaya gun verdi sezeryan icin makat gelisli diye yoksa 41+3 e kadar bekletlyor kendi baslamadan hersey normalse sadece kontrol altinda tutuyor
Nuraaannnonusss Baharhafiz bebekte herhangi bir sorun yoksa bekletiliyor bide açıklık kanama falan yoksa ☺️ birde dayanilmicak sancılar başladımi 😬 benimki bugün tam 41 haftayı doldurdu 41+0 yani
Baharhafiz Karanfill Evet bilir Ama bazi bebekler dogmuyor sezeryanla aliyorlar yada suni sanci veriyorlar ne kadar gec o kadr risk o yüzden stres yapiyorum :(
Baharhafiz Sevgi6127 benim arada sancilarim geliyor Ama geri geciyor 😞 umarim benimki kendi kendine dogar gerek kalmak suni sanciya yada seheryana
Nurgul1606 Nuraaannnonusss bende 40+0 suan açılmanız falan yok mu ? Dr ne dedi ? Benim dr hala bişi olmazsa ptsi salı yatışını yapıp doğumu başlatacağım dedi .. hiç açılmam sancım yok
Nuraaannnonusss Baharhafiz herşey iyi gidiyor bebeğin durumu da iyi çok şükür ondan bekliyor ama yarın normal doğum için yatisim var
Nuraaannnonusss Nurgul1606 sancım çok var dün 1 cm açılma da vardı . Yarın yatış olcakmis bakalm galiba suni sancı vericek 😬
Baharhafiz Nurgul1606 gecen hafta gitmistim hicbisey yok bende Doktor 18 ine randevu vermisti dogurmazsan Gel diye bakalim ne diycek
2prens-annesii Baharhafiz 40+2 oldum maalesef ki sıkıntı olmadığı sürece çok şükür yok 41. Hafta dolana kadar bekliyorlar 🤷🏻♀️ birde benim 10 gün önce nişanım geldi 1 cm açıklık var ama sancı olmadığı için evde bekliyorum hala 🤦🏻♀️
Asliveannesi Baharhafiz bende senin giniyim 39+2 olduk hala tiķ yok ustune grip oldum halim yok ne yapacam bilemiyorum Allah yardimcimiz olsun
Baharhafiz Nuraaannnonusss benimde bazen gece uyurken adet agrisi gibi agri oluyor cogu zamanda Bebek kendini bi yerde topluyor karnim sert oluyor bilmiyorum sendede böyle oluyor mu ?