Baharhafiz Kizlar ne yapabilirim persembe günü randevum var sizce doktor 1 hafta daha bekle dermi bi türlü sancida gelmiyor bebekte dogmuyor :(
Nurgul1606 Suan 39+6yım hiç bi belirti yok ctsi yine kontrolüm var hala olmazsa ptsi salı doğumu ben baslatıcam dedi dr