33 haftalık hamileyim 3gündür kasık ve bel boşluğumda sancılarım oluyordu pazar günü acilden nst çektirdik hersey normal çıktı ama bugün sabahtır yawrumun hareketleri aşırı az ve zayıf sizce nedendir üşüttüm diye düşünmüştük ama bu durum canımı sıktı bir fikriniz var mı