Bende spinal anestezi oldum. Sonrasında bol bol su ve kahve içersen ağrın olmaz inşallah ben sorun yaşamamıştım. Hatta bazıları doğum sırasında ağrı hissetmesen bile kesildiğini bebeği aldıklarını hissediyorsun demişti ben bebeğimin sesini duyana kadar hiçbir şey anlamadım 🥰