19+3üm. Doktor bebeğimin sağ böbreğini net olarak gördü ama sol böbreği ya daha aşağıda kalmış ya da bebeğiniz tek böbrek olacak dedi. Böyle bi durumu yaşayıp da sonucu normale dönen var mı aranızda acaba? Ya da tek böbrek olcak deyip de çift böbrek ile doğan bebekleriniz var mı? Etraftan duyduğunuz falan