Merhaba Hanımlar bizimde Doğum hikayemiz burda yer alsın istedim , 25 haftalıkken çok ağır covid atlattım o zamanlarda hazirlamistim kendimi erken doğuma herkes birşey söylüyordu çünkü ama şükür o zaman da olmadı doğum , nasıl ki 30 haftaya geldim sancılar başladı doktor yalancı sancılar dedi o şekilde idare ettim takı 12 Kasım cuma günü ne kadar sabah 8 de uyandım karnımda bir sancı gaz sancısı zanettim ama değil düzenli şekilde girip cikMaya başladı hemen hastaneye gittim mauyne oldum ve bebek kanala girmiş 1 cm açıklık var dendi , doktorum hemen yatış yaptı doğumu ertelemek durdurmak için sabahtan başlandı bir sürü ard ardına hap , iğne serum yapıldı ertesi gün sabah 9 a kadar sürekli nst bağlandı sancılar bir gelip bir gidiyordu doktor sabah muayne etti ve açıklık 3 cm ilaçlar pekte fayda etmedi doğuma başlamak lazım artık dedi çok az suni verildi ondan sonra kendi sancılarimla minik kızımı 13 kasim da kucağıma aldım 2.300 gram ile kuveze girmesin diye çok dua ettim girmedi de çok şükür sadece çok fazla bakım istiyor onuda evimizide yapıyoruz sarılık oldu gibi ama bol bol emziriyorum 3.dogumum bu benim 3. Kızım oldu 🥰 bizim hikayemiz de böyle rabbim herkese hayırlı doğumlar nsip etsin 💕