Melek-06 Nurcanatila6 ya bende aynı ilk hamile olduğumu öğrendigimden beri kız gibi hissediyorum tam ters köşe yapmasın 😂
cokbilmis Melek-06 ben de 2 aylık civarı böyle rüya görmüştüm. Doğuruyorum ve ebe diyor ki “ayyy kız bu bebek 😍” diyordu. Gerçekten de kız bekliyorum 😊 29+1
Nurcanatila6 Melek-06 anneler hissedermis aslında ama nasip tabiki 🥰 sağlıklı olsunlar da ne olursa olsun 😍