aygnaygn
FerdAzra 12 haftalık gebeyim yaklaşık 1 Aydır bende de vardı .malesef çok arttığı için doktorum antibiyotik yazdı çok araştırdım ilacı gebelik b kategorsinde olduğu için zararı yok ,doktorumda öyle söylemişti zaten ama annelik işte araştırıyor insan :) günde 3 litre su içiyorum , mutlaka bol vitamin sebze yoğurt tüketiyprum hergün gerekirse günde 2 defa çamaşır değiştiriyorum .özel bölgeyi ıslak bırakmamaya özen gösteriyprum .derken geçen tahlil yaptım temizlenmiş :) demem o ki doğum doktorunuza sorun her antibiyotik zararlı değil , zararsızsa mutşaka için ilerlemesi daha kötü