Ellerimi gece bükemiyordum hatta yastık bile tutamıyorum..gün içinde hissetmiyorum ama gece resmen kilitleniyordu parmaklarım.. Birkaç araştırma yaptım ve sıcak suyun içine (aşırı kaynak olmasın) 2 yemek kaşığı tuz atın ve erişin sonra elinizi dümdüz şekilde suyun içine koyun ve çıkarın, tekrar koyup çıkarın birkaç kez böyle.. Sonra parmak bükün geri suya koyun..Suyu değiştirin tekrar ılık su..3 kez Çanaktaki suyu bosaltarak sıcak su kompres yaptim ve cok rahat uyuyorum 2 gündür parmaklarım bükülüyor,kilitlenip kalmıyor agri da yok..İsterseniz deneyin