Bana bu iğne batmalari usutmektendir dediler..bi anda giren bir aci oluyir omu da doktora sordum ayaklariyla baski yapıyor kendini geriyor hissettigin o basko dedi..gervekten usutunce de igne gibi gecici batmalar oldugumu farkettim karniniza degmeden ayak altina ve baldirlara sucak su torbasi koyum otururken dizlerinize battaniye ortun geçiyor