OzlemYu07 Kızlar merhaba ben bebeğimin kalp atışı hiç oluşmadığı için 8 haftalıkken kürtaj oldum benle bu durumu yaşayıp tekrar sağlıklı bir gebelik yaşayan oldu mu ? Bilgi verebilir misiniz
sumeyraballl OzlemYu07 ben ilk boş gebelik geçirdim kürtaj oldum kürtajdan 5 ay sonra kendiliğinden hamile kaldm 2. Gebeliğim çok şükür sağlıklı oldu kürtaj sonrası çabuk hamile kalınıyor
gunesligun OzlemYu07 bir oğlum var. ikinci gebeliğimde kalp atışı durdu. Kürtaj oldm. Merk etmeyin her gebelik bağımsz
Umutduru OzlemYu07 ben de geçtiğimiz yıl mart ayında 10 haftalıkken bos gebelikten düşük yapip kürtaj olmuştum.Benim de 8.haftamda belliydi boş gebelik oldugu ama ilk defa basima geldigi için hafif atlatirim kendiliğinden duşsün diyerek kurtaj olmadim ve anlatilara göre o çektigim ağri dogum ağrisi gibiydi.O kadar yiprandi ki vücudum tam 1 sene sonra hamile kalabildim
Kzncbsra OzlemYu07 bende ayni ilk gebeligim 9 haftalikken kurtaj oldum kalp atislarini duyamadilar genetik test yaptırdım hafif pihtilasma var suan 19+4 haftalik gebeyim Rabbim hayirsiyla sizede nasil etsin insallah
OzlemYu07 @“sumeyraballl” çok teşekkür ederim canım korkularım vardı içimi ferahlattın , neden oldu anlamadım böyle bisey 😔
OzlemYu07 @"Umutduru @“Umutduru” bende anestezi yoluyla bayıltılarak oldum hiç acı çekmedim canım 😔 zor ya neyse sıkma canını rabbim tekrar nasip etmiş çok şükür sana darısı basıma inşallah 🙏
OzlemYu07 @“Kzncbsra” canım bir şey soracağım peki ikinci bebeği planlamadan önce mi yaptırdın genetik testi hem eşine hem sana mı yapıyorlar kan pıhtılaşma sorunu olup olmadığını öğrenmek için ve ne gibi bir tedavisi var
_gmzenur_ OzlemYu07 İlk gebeliğimde hiç bir sorunum olmadı şu anda 7 yaşında kızım. 7 yıl aradan sonra ikinci çocuğu istedik ilk denememiz kimyasal gebelik oldu ikinci denememiz de 3 hafta oluyor 9 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum. Her gebelik çok farklı oluyor.
OzlemYu07 @“gmzenur” inşallah canım ya çok korkuyorum benim de ilk gebeliğimdi aynı şeyi yaşarim diye korkuyorum