Kızlar buralardan cikamıyordum doğuramıyorum diye hergün post açıyordum sonunda 15 kasım saat 09.15 de sezeryana alındım plansız bir sezeryandı 41. Haftamda yatişım oldu gün aşımı nedeniyle öğlen 12 de suni verilmeye başlandı saat 9 a kadar hala hiç açılmam yoktu doktor da çatımın uygun olmadığına ve sezeryana alınmam gerektiğini söyledi önce korktum sonra bismillah dedim cesaretimi topladım imzalarımızı attık. Sondaya gelince sondadan korkmayın kızlar hiçbirşey yok sinek ısırığı kadar bi acı veriyor sadece korkulcak hiçbirşey yok yani anlıyacağınız herneyse sezeryana hazırdım artık doktorum geldi başladılar kesinlikle hiçbirşey hissetmiyorsunuz sadece ufak tefek oynayıslar yani karnınızla birinin oynadığını hissediyorsunuz ama öyle kesmeyi falan kesinlikle aradan 10 dakika geçti ahhh o sess dünyanın en güzel sesi Evladımın yavrumun sesini duydum gösterdiler bana sarıldım kokladım sonra onu yukariya cikardilar babasinin yanina benide getirdiler ardından ilk yürümek biraz zor oluyor anastezi gidince hafiften ağrılar geliyor ama ağrı kesici yapiyorlar bol bol nescafe için yürümeye çalışın acınız olsa bile dayanın evlatlarınız için bakın şimdi benim yanımda melül melül bakıyor bana o bakışa ömrümü veririm. Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın varsa sorunuz cevaplıyabilirim.🥰🙏