Merhaba kızlar benim batım bu ay 7 kasımdı fakat ben 10 kasımda adet oldum oda çok ağrılı geçti belim falan değişikti sanki doğum yaptım her neyse birde gecikmeli oldu normalde hep günümde olurum 1 nci kan 2 ve 3 gün lekenlnme oldu ve bitti normalde 5 gün sürüyor neden böyle olmuş olabilirim bu ay anlmadm..